Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Dotta | użytkownik

imię i nazwiskoD. adresZśl zarejestrowany11.02.2008 @19:51:04 ostatnio na stronie26.06.2014 @22:53:29

Lubię, więc robię. Lubię, więc będę robić. Lubię, więc nie przestanę.

inna niż wszyscy. Niecodzienna. Bywa wredna - idzie się przyzwyczaić.



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty205 komentarze4462 posty na forum41

komputer / sprzęt
SAMSUNG D70, SAMSUNG D 75, Wave 2, NIKON D90, OLYMPUS VG 150

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~malutek    25.08.2013 @23:52:42
dzięki
~mgmdg    19.09.2012 @06:07:11
Dziękuję pięknie, serdezności
_______
http://www.malkor.digart.pl czyli... inna ja
~malutek    12.09.2012 @18:18:57
cóż, fb ma tę właściwość, ze mam tam swoich znajomych, a tutaj... władciwie nikt już nie wchodzi, straciłam kontakt z ludźmi, więc fb jest wygodniejsze...
~malutek    11.09.2012 @17:44:53
ależ to już inna podróż, z Mauritius chyba nie widziałaś zdjęć ale cóż.. niestety ja z digarta właściwie zrezygnowałam Teraz tylko fb....
~malutek    26.11.2011 @16:41:39
a dzięki wiesz co... powiem ci szcezre, że nawet nad okazjami trzeba się mnóstwo napracować, a gdy się pojawiają nie zawsze mamy czas
~malutek    19.11.2011 @12:47:26
dziękuję ci pięknie, myślałam, ze nikt już nie zagląda do mnie wiesz.. czasem te kontrasty to łud szczęścia, ale tamten dzień był absolutnie niezywkły
Co do miejsca i czasu - kwestia również szczęśćia, ale i pokonania zmęczenia, wychodzenie, tak aby nie obudzić nikogo, żeby psy nie szczekały i żeby ich nie budzić, wyjśc i poczuć się wolnym.. niesamowite uczucie
Pozdrawiam się bardzo seredecznie
~malutek    19.04.2011 @14:48:52
dzięki, chociaz szczerze mówiąc mnie na digarcie tez juz prawie nie ma
~Darin    19.04.2011 @13:40:24
Dzięki za odwiedziny . Nooo, a z tymi zdjeciami to jest tak, że wiecej siedze chyba w domu niż na dworze i dlatego jest mało zdjec, a tak dużo tego drugiego.
~issabell    22.10.2010 @05:55:20
Pozdrawiam ( tak Ząbkowice) . Ale ta pajęczynka to mnie rozbraja wyszła taka świetna )
ostatnio edytowane: 2011-05-26 11:08:12
~malutek    17.08.2010 @12:41:06
aha, ok, ogólnie najbardziej to, że jest za jasny to przeszkadza
~igorimiolczyk    12.08.2010 @15:23:20
podobno ?
~malutek    12.08.2010 @11:22:30
dla mnie na pewno nie najlpsze, ale to wszystko kwestia gustu :D
~ViolaG    14.07.2010 @15:12:44
Dorotko to w drodze na Babią górę...Pozdrawiam
~00101110    12.07.2010 @14:25:06
ciekawa interpretacja dziękuję ;*
~malutek    12.07.2010 @09:46:42
uwierz mi, ja się zrywałam kilka razy rzez dwa tygodnie o 4 rano (a w zasadzie budziłam sie sama z siebie) i robiłam tak niezwykłe zdjęcia wschodów, wieczorami achodów, cudne portrety - wszystko co tylko się dało :D
~malutek    12.07.2010 @09:14:01
a tam : wszędzie mozna zrobić świetne zdjęcia :D
~malutek    12.07.2010 @08:55:18
dzieki,a co ty tak bez nowych :P
~mena33    12.07.2010 @00:30:17
.. w takim razie słodkich snów
~Artema    23.06.2010 @19:03:50
To co w Ząbkowicach latarek używają
~sisiisis    23.06.2010 @17:02:56
dzięki, dzięki Ty też dodaj coś nowego
~sisiisis    19.06.2010 @16:32:17
z sesji mam 400 zdjęć więc i takie z paskiem na oczach jest ^^
~malutek    19.06.2010 @11:26:59
dzięki
~sisiisis    17.06.2010 @18:24:06
jakościowo bije wiele digartów wykonanych zwykłymi aparatami, jakieś nie umiejętne posługiwanie się lustrzanką to też bije na głowę ...
~sisiisis    16.06.2010 @23:56:55
tj szacun ^^
~sisiisis    16.06.2010 @23:56:40
jak dla mnie szacunek !
1 2 3 4 5 6 ... 39 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt